loading...
آهنگ شاد شاد شاد و مدل لباس جدید
محمد حسین بازدید : 15518 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (2)

مستی هم درد منو دیگه دوا نمی کنه،

غم با من زاده شده منو رها نمی کنه،

شب که از راه می رسه غربت هم باهاش میاد،

توی کوچه های شهر باز صدای پاش میاد.

من غم های کهنه ام رو برمی دارم که توی میخونه ها جا بگذارم،

می بینم یکی میاد از میخونه زیر لب مستونه آواز میخونه،...

مستی ام درد منو دوا نمی کنه،

غم با من زاده شده منو رها نمی کنه...

گرمی مستی میاد توی رگهای تنم،

گمونم دلم می خواد با یکی حرف بزنم،

کی میاد به حرفهای من گوش بده؟

آخه من غریبه هستم با همه،

یکی آشنا میاد به چشم من!

ولی! از بخت بدم اونهم غمه...

مستی ام درد منو دیگه دوا نمی کنه

غم با من زاده شده، منو رها نمی کنه،....

خسته از هر چی که بود،

خسته از هر چی که هست،

راه می افتم که برم مثل هر شب مست مست.

باز دلم مثل همیشه خالیه،

باز دلم گریه تنهایی می خواد،

برمی گردم تا ببینم کسی نیست

می بینم غم داره دنبالم میاد.....

مستی ام درد منو دیگه دوا نمی کنه،

غم با من زاده شده،

منورها نمی کنه،

منو رها نمی کنه،

منو رها نمی کنه.....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بيژن در تاریخ 1393/10/25 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

بالاخره متوجه نشدم چطورميشه ازسايتتون دانلودكرد،خيلي شلوغ پلوغـــــــه!

این نظر توسط peyman در تاریخ 1393/02/08 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

چجوری دانلود کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 419
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 4,973
  • بازدید کلی : 888,529
  • کدهای اختصاصی