loading...
آهنگ شاد شاد شاد و مدل لباس جدید
محمد حسین بازدید : 319 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (1)

خلاصه ی قسمت امشب جهان به عایشه میگه من نمیتونم خوشبختت کنم و میره و با آذرخش حرف میزنه آذرخش هم میگه راستشو که بگو دمیر پسر تو نیست جهان میگه آره نیست آذرخش میگه پس فرصت بودن با عایشه رو ازدست نده چون فقط خودتو داری فدا میکنی ولی جهان قبول نمیکنه جهان میره خونه و به دلارا میگه که هارون تصادف کرده نزدیک کلینیی که تو میری و دلارا خیلی خونسرد وانمود میکنه که خبر نداشته و میگه بلا به دور باشه ولی جهان میگه من یلحظه باخودم گفتم بمیره بهتره دلارا هم مونده چطور به جهان بگه که با هارون آشتی کرده. جهان غزل رو میبره پیش عایشه و عایشه به غزل میگه که نمیتونم درمانت کنم و میفرستمت پیش یه دکتر دیگه چون من نتونستم.غزل خیلی اعصبانی میشه و میگه معلومه تو هم حوصله ی منو نداری و میره.برهان که رفته بود دم در خونه دنیز و بهش ماشین فروخته شد رو داد.همه چیز رو میگه اینکه عاشق مادرش بوده و میخواسته باش ازدواج کنه ولی چون زندانی شده نتونسته و تازه فهمیده که یه پسر داره دنیز هم بدجور بهم میریزه.دلارا دمیر رو میبره پیش هارون و هارون هم کلی ذوق میزنه.دلارا میخواد بره خونه که هارون اصرار میکنه که خودش ببرتشوناما دلارا قبول نمیکنه ولی هارون با اصرار راضی میکنه دلارا رو و هارون دلارا رو میبره جلوی ویلا میزاره و میره. اوزان میره کافی شاپ پشت خونش و میبینه جانان اونجا داره کار میکنه و تعجب میکنه.این نقشه عمه هست که میخواد جانان اونجا باشه. اوزگو به غزل زنگ میزنه که حتما بیا کنسرت امشبم و غزل هم به سوینچ میگه باید حتما برم و سوینچ هم کمکش میکنه و غزل قایمکی میره البته با امراه همون پسری که یه مدت راننده غزل بود و غزل رو دوست داشت و غزل هم دستمال خودشو میده به امراه و میگه هروقت نگاش کنی یاد من میوفتی وقتی میرسه به کنسرت اوزگو با دیدن غزل خیلی خوشحال میشه.اوزان میره سراغ جانان و میگه تو باز چه نقشه ای داری ولی جانان میگه مادرت عشقمو ازم گرفت مدرک وکالتمو باطل کرد و الان دارم اينجا کار میکنم و گریه میکنه و میره. اوزگو پشت بلندگو میگه میخوام یه پرنسس رو به همه معرفی کنم و غزل رو میاره رو صحنه و میگه این اهنگ رو تقدیم به غزل میکنم.جهان هم با اون حرف هایی که آدرخش گفت میره پیش عایشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 419
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 4,981
  • بازدید کلی : 888,537
  • کدهای اختصاصی